Ole_E_Andersen

Ole E. Andersen, cand.scient. soc., ekstern lektor på CBS. Fagleder på modulerne Markedsføring på BtC markedet samt International markedskommunikation og branding på HD (MM) på CBS. Underviser på Medie- og Journalisthøjskolen og på Københavns Universitet. Har tidligere arbejdet på analyseinstituttet AIM, som adm. direktør i Dansk Reklame Film og som rektor for Den Danske Reklameskole. Direktør i rådgivnings- og konsulentfirmaet Markedsdialog, der har specialiseret sig i kurser, foredrag og rådgivning om mediaudvikling- og analyse. Forfatter til Nye kurver i medielandskabet (2005), Reklamekampagnen – analyse, planlægning og evaluering (2009) og Forstå forbrugerne – og bliv en bedre markedsfører (2011).

faarup

Poul K. Faarup, cand.merc. og studieleder på Erhvervsakademi Sjælland. Han har i en årrække arbejdet med markedsføring og analyse hos bl.a. Gallup, AC Nielsen AIM, Politikens Lokalaviser og Vilstrup research i stillinger som konsulent, underdirektør og markedschef, samt siddet i bestyrelsen for Afsætningsøkonomisk Klub under Dansk marketing Forum. Forfatter og medforfatter til bl.a. Markedsanalyse i teori og praksis (2008), Finansiel markedsføring (2010), The Marketing Framework (2011), og Markedsanalyse i den finansielle sektor (2014).

Lotte Hyldgaard Smidt, cand. merc. Har arbejdet hos Ogilvy & Mather, BG Bank, Danske Bank, Landbrugsraadet og Lowe reklamebureau med strategi, marketing, kommunikation og projektledelse. Underviser siden 2007 på Niels Brock, og siden 2012 på Cphbusiness. Underviser sideløbende på CBS.

Marit J. Bruhn-Petersen Andersen, cand.merc. MOT (nu kaldet MIB) fra CBS. Har arbejdet i Giga, Intel og RobinHus med strategi, salg, marketing og kommunikation. TOYP member af Osaka Junior Chamber. Underviser siden 2006 på Niels Brock, og siden 2012 på Cphbusiness.

Henrik Brask, HD i Afsætningsøkonomi og Udenrigshandel. Har gennem en årrække arbejdet målrettet med international marketing. Har tidligere arbejdet med international marketing hos Dagbladet Børsen og har senest været global ansvarlig for digital marketing og -strategi hos Novozymes. Henrik tilbyder i dag sparring og rådgivning inden for feltet, skriver indlæg, artikler og bøger samt afholder præsentationer og foredrag (se digitalista.dk).
Svend Hollensen, ph.d., lektor på SDU og Visiting Professor på London Metropolitan University. Har tidligere været International Marketing Manager på JF-Fabriken og Marketing Coordinator hos Danfoss. Han har desuden arbejdet som konsulent for flere multinationale selskaber og globale organisationer, f.eks. Verdensbanken. Forfatter til bl.a. Essentials of Global Marketing (2012), Global Marketing (2014) og Marketing Management (2015) samt utallige artikler om markedsføring.
Steen Olesen, HD og instruktør på Niels Brock Kursuscenter erhvervsafdelingen. Har tidligere arbejdet som uddannelseschef hos Pihl & søn og som underviser på Netau.dk og Niels Brock. Medforfatter til bl.a. Afsætningsstrategi (2016) og International Handel og Markedsføring (2003).