Velkommen!

 

 

Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer.

Lærebogen giver læseren et overblik over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter.
 
Undervisningen omfatter følgende emner:

  • Grundlæggende markedsføring
  • Afsætningsøkonomiske forhold (herunder fx PEST-analyser, regnskaber, budgetter mv.)
  • Konkurrenceforhold og - jura
  • Købsadfærd
 

Intentionen med bogen er, at læseren efterfølgende i praksis skal kunne bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver.

 

Der er desværre rettelser til bogens s. 102 og 136

 

Få adgang


For at få adgang til dette læremiddel, skal du oprette dig som bruger på forlagets hjemmeside

Herefter skal du aktivere e-nøglen, som du finder i den fysiske bog. 

 

 

  

 

 

Klik her for at købe bogen           

Læs vores katalog her